kaos

hallå ja, kvällen hos Isabelle igår var bra, omtumlande men bra. Träffa Sabine igen var himla härligt, cirkeln är nu komplett igen :)
kvällen slutade i kaos för mig, jag blev svag och för mig är det inte alls ok. Men jag har världens finaste vänner verkligen, tack Lejla, Isabelle och Robert!
för mkt alkohol och rörigt i huvudet är inte ultimat.. sjukt egentligen att mina vänner i Jönköping har sett mig gråta fler ggr än mina vänner i Växjö har.. lite insane.

Ikväll är det daxs för kåren igen, ÄNTLIGEN! Ovven åker på och man får bli pedagog på heltid igen. underbart!
förfest hos Lejla ett hus bort ;p  om en stund och sen drar vi dit senare och möter upp Rasmus, Sabine och Robert som redan kommer vara där på fadderkick-off.
känner på mig att kvällen blir bra :) bara jag taggar till lite men det lär inte bli ngr problem när jag träffar Isabelle och Lejla. :)

Imorgon kommer finaste exgrannen till mig, han ska börja plugga här nu.  How awesome!? :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0