Jensens

Härlig dag igår som spenderades med Robert ett par timmar :) hämtade passet dessutom som ser sjukt fult ut men det är väl det det ska göra antar jag :p haha.
kvällen spenderades med spotify och försöka få igång min röst men det gick inget vidare, har fått för lång tid sen jag sjöng seriöst senast så rösten är ganska fuckad xD
Idag har jag ätit middag med Alice på Jensens, hon fyller år idag och sen fick hon middag för att hon hjälpte mig att flytta, mysiga timmar :)
Ikväll blir det bara sova, fortfarande otroligt trött efter förra veckans jobb.
Imorgon blir det att städa och tvätta, satans tråkigt men ibland så måste man. :p

Många roliga saker som händer nu, saker som gör mig en massa glad. Hösten kommer bli underbar med en massa planerande med familjen och sen är det Skottland snart! Awesome :)
Känns oerhört skönt att veta att pappa saknar mig, ngt som han aldrig skulle få för sig att säga till mitt ansikte men han säger det till mamma och det räcker för mig. Känner att det snart är hög tid att åka hem och träffa mina föräldrar, min morfar och mina vänner.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0