Jag saknar dig

Såg världens mest gripande film på bio igår, kan vara bästa svenska filmen någonsin. 1.5 timmes oupphörligt gråtande på bion och sen massa tomhet efter mer eller mindre, starka känslor.
Se "Jag saknar dig", du kommer inte ångra dig!
Mysigt snack med Sannis också, älskar det faktumet att hon ser på mig precis vad jag tycker, tänker och vill säga utan att jag behöver säga ngt, guldvärt! Jag älskar verkligen att man kan känna ngn så bra efter ändå hyfsat kort tid, det gör mig glad i hjärtat :) Det finns inget att skämmas för och det gillar jag, man lär sig acceptera saker för sig själv när man är med henne och det är viktigt och bra. :)  dagens ros till henne!

Sovit gott i natt och håller nu på att tvätta, ska plugga senare inför tentan på måndag.  Inget akademin för mig ikväll eftersom jag måste plugga imorgon, drar jag till akademin så blir det bara hårt, därför kör jag hemmakväll själv ikväll och sen så kör vi järnet på kåren på måndag efter tentan och allsång i Rådhusparken (:  Älskar insparksveckan! Bästa veckan på året ever :)

Nehe, nu är det dax för att kolla tvätten snart, sen dra och handla lite och sen börja sätta sig med böckerna ett par timmar.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0