Heaven is a place on earth

Knät var fuckat hela dagen igår, tog det lugnt och kollade film på kvällen :) myspys!
Idag sov jag grymt länge, behövde det. Och som ett under så känns knät heeelt ok. Klart jag har ont och det är stelt men det går att röra det mer eller mindre :) därför blir det kåren ikväll, pedagogerna och hälsoiterna har sista insparksdagen idag så det lär vara smockat med folk, gilla gilla!

Kommer förmodligen ( läs ev ) ta det lugnt ikväll, beror på hur taggad jag blir när jag kommer dit men ska ta det försiktigt med knät iaf. Det lär och kan bli bra ikväll! :)
Imorgon blir det ingen föreläsning för min del, det blir bra det också. Helgen får vi se vad som händer, jag är kvar i fina Jönnet iaf :) kommer inte hem till gemla förrän någon av helgerna 40-42. Då har jag inte varit hemma på mkt länge men det är så det blir.

I GOT A FEELING, THAT TONIGHT'S GONNA BE A GOOD NIGHT!  ( Partypia kommer ha skoj) :) Nu ska jag springa iväg och möta Lejla och Lillpia och pysa till Johanna för förfest, fina gjejer!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0