göteborg

Att träffa Isabelle i onsdags igen var ganska awesome, saknat att tjafsa med ngn och inte veta om hon är seriös eller inte. Kul :)
Igår var det Liseberg som gällde, efter 2 timmars sömn för min och Roberts del som sov här så var vi ändå ganska taggade :p Resan dit spenderas med Isabelle och prat om Kalle Fille ( Prins Carl Philip ) då Isabelle fick trycksvärta i hela ansiktet xD haha.
Dagen var sen ganska rejält awesome med perfekt väder hela dagen, massa fina åk, skratt, heshet och mys!
Tycker om att Rasmus följde med, han hade saknats annars.
Dagen slutade vid halv 2 inatt då vi alla skiljdes åt efter en ganska rejält awesome dag! Åkte radiobilarna för första gången sen jag var 4 och blev söndermanglad av Viktor, haha. sjukt!
Fine dag med finaste människorna, finns få människor som gör mig så glad, upprymd, galen, full i skratt och euforisk som de människorna gör mig <3
(Bilder kommer ngn dag snart)
btw så såg vi 2 kändisar på Liseberg igår, Nicke Borg och Claes Malmberg :) haha

Insåg lite andra saker igår också, alltid kul när man kommer till nya insikter oavsett om de är bra eller dåliga.

Idag blir det att träffa fina människorna igen och dricka lite alkohol, får se vart kvällen för oss! Har en slöstartaddag idag efter 12 timmars sömn, har iaf duschat och ska ta och laga lite mat snart och börja fixa iordning mig så man blir lite presentabel. Sounds good right? :p

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0