färdig

hej på er!  Har nu jobbat klart för sommaren, de sista 11 timmarna var otroligt sega!! Dock hängde vi i Värnamo halva dagen hos familjens släktingar. Det var ändå lite mysigt :)
Nu sitter jag och väntar på Rasmus som ska låsa upp Jockes lägenhet så jag kan hämta min mobilladdade, min mobil är totalt död xD haha. Måste få igång den för att kontakta Sanne, pratade med henne igår för första gången på heeeeela sommaren. Det var så otroligt skönt och lugnande att höra hennes röst igen och tusentals skratt dök upp i huvudet och fixa minnen :) åååh vad jag saknar att umgås med henne hela kvällarna! Otroligt.. man lär sig aldrig att uppskatta det man har när man har det som man borde..

Nåja, efter att jag hämtat laddaren så ska jag ta mig en låååång dusch och en grogg eller två. Det tycker jag att jag gjort min förtjänt av efter att ha jobbat hela sommaren. Livet känns väldigt mkt skönare nu när man vet att man bara har skolan framför sig :)
Johanna skulle ju ha kommit på tisdag, men planerna blev lite ändrade. Vi får ta det en annan gång istället. Dock saknar jag sönder mig efter henne och skulle verkligen behöva träffa henne.. men livet är som det är :)

update: Haft en lång pratstund med Rasmus nu, den pojken är väldigt bra faktiskt och så himla härlig! Hans humor är spot-on och dessutom älskar jag att man kan diskutera precis allting med honom :) guldvärt!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0