akademin

Första kvällen på Akademin igår för läsåret, underbar känsla att få ta på sig overallen igen! Som jag saknat den..
kvällen var bra, att träffa folk man inte träffat på länge var härligt, Virre är grymt saknad :)
dock tog jag det ganska lugnt igår med tanke på hur fredagen var och det var skönt.
det roliga var dock när Lisa helt plötsligt dyker upp i dörren, och alla i hela familjen bokstavligt talat FLYGER på henne! haha. Hon skulle inte komma hem förrän idag och kom överraskande till Akademin igår, vilken överraskning :) världens härligaste grej. Saknade Lisa!

Idag har jag mest städat och hämtat Simon vid stationen, just nu nördar vi oss med varsin dator xD haha.
Dock måste jag göra mat snart känner jag och läsa 2 kapitel i Lingvistikboken så jag ej hamnar efter inför omtentan nästa vecka.  Att vara sambo i 1.5 veckas tid kommer bli krääävande känner jag, särskilt när man har en syskonrelation men det löser sig :) Skönt att ha sällskap och med Simon kommer det nog att gå fint ändå!
Imorgon börjar skolan igen, 15-16.30. Mjukstart så det är gött! Sen får vi se om det blir Akademin på kvällen eller ej, får se vad vännerna säger och känner :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0