61

Jobbat hela veckan.. skulle jobbat 72 timmar men jag har varit sjuk idag med huvudvärk. Den har äntligen släppt nu tack gode gud! Hatar att ha huvudvärk..
är extremt trött efter veckan, ligger mååånga timmars sömn back. Har dessutom varit uppe sen 7 idag då jag var tvungen att ringa jobbet som inte svarade förrän halv 9 och sen kunde jag inte somna om..
Nu mår jag bättre och har myst ner mig i fåtöljen md morgonrock :) har haft ansiktsmask och hårinpackning tidigare ikväll så jag känner mig som en ny människa :D
Har dessutom pratat en stund med finaste Johanna, hon kommer och hälsa på mig tisdag-torsdag v. 33. Kan det bli annat än bra ? Nee det kommer bli awesome :DD Torsdagen följer vi dessutom med mina fina jönköpingsvänner till Liseberg och har en fin dag tillsammans!! Längtar så jag kan döö. Älskar att jag lyckas sammanföra mina två världar :) gud vad jag saknar Johanna.. <3
jag vet att jag varit på Liseberg 2 ggr den här sommaren men vi fick för oss att åka dit igen xD haha.

nehe, nu blir film om en stund och sen försöka sova tidigt eftersom min kropp verkligen behöver det!

PUSS

gammal bild ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0