We shared a moment

Trevlig kväll igår, förfest hos Isabelle med fina människor med prat om att Backman haft ett backigt liv, att Ludde tyckte provet var luddigt, hur barbamamma och barbapappa förökade sig, hur namnen på teletabbisarna koms på ( den ena heter poh- vi drog det till bajs xD ) och hur det kan vara hälsosamt för barn att Kalle Anka och Nallepuh är halvnakna. Jaa gisses vad skoj!
Vissa drog sen ut men jag, Jessica, Viktor och Robert drog till Evergreen och käkade istället och skrattade en massa och pratade om det var ok att dejta lärare/elever och om vi dras uppåt eller neråt, herregud :) knasiga vänner jag har!
Jag och Rasmus gick in i Glee-modet igår och lyssnade i hans hörlurar på i-poden och dansade runt och sjöng på juneporten, och neej jag var inte full! Jönköping gör såna saker med mig ;p omvärlden försvann lite och det var bara glee-musiken och att ha Rasmus i andra örat som jag hörde eller la märke till. Älska Glee-modet! :D
Drog sen hem och kollade en massa avsnitt av grey's anathomy, och drömde om handdukar på HLK, weird!
Nu ska jag äta frukost och vänta på Sanne som ska hjälpa mig sålla bland de som vill kolla på min lägenhet. :) känner att jag behöver hjälp att välja.
Ikväll ska jag ÄNTLIGEN få se Harry potter och dödsrelikerna del 1 !!! har väntat 4 månader för att tillräckligt bra kvalite ska finnsa ( AC3 + DVDr ) så ikväll ska jag njuta för fulla muggar, awesome :DDDD
Ev spelkväll inplanerad om 2 veckor både brädspel och datorspel, hade varit kanon!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0