vfu

Känslan när man vet att man hittat sitt kall i livet är enorm, glädjen och energin man får när man får någon att förstå. När det går upp ett ljus för någon, det är då man känner att man är rätt person för jobbet och att man valt rätt väg, att allt slit och flytten är värd allting som jag får tillbaka!
Jag älskar att vara lärare/lärarstudent, jag älskar när eleverna vågar be om hjälp, kommer ihåg vad man heter, när de skämtar med en, när man skrattar tillsammans och när de vågar att ta initiativ och man ser att man är välkommen. ååååh  vad jag tycker om att vara en töntig lärare som får så mkt mer tillbaka än vad jag ger!!
..
Jag trivs så otroligt bra i klass 6 på Rosenlundsskolan, jag hjälper de med matte, vi pratar sommar, vi löser korsord, vi pratar anatomi ( läran om kroppen ), vi pratar om pollen, synfel, jaaa allt!
Imorgon är det dax för vfu igen och jag är så otroligt taggad, jag älskar att vara lärarstudent och om några år färdig lärare :)
....
Sommarjobb fixat idag också, ska bara skriva på papper och sen är det färdigt! Happy face :)))  Kommer förmodligen fortsätta till hösten också om allt går bra, extra cash! Det betyder att jag kan köpa tv och förmodligen högtalare till min nya lägenhet OCH förmodligen åka till Göteborg i sommar. åååååh allting är så bra :D Som grädden på moset så lyser solen, SOMMAR!

dock lämnade Anna oss idag, efter 12 år finns hon inte längre. Fina fina Anna vila i frid, RIP 26/4-11. We'll miss your kisses <3
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0