Vaggeryd

Härlig kväll, natt och morgon i Vaggeryd! Bilen rullade halv 6 med mig, jocke, rasmus, robert och sabine i och sen var det dax för fest :) Trevliga människor, roliga människor, god mat, seriösa samtal, sång, fjanterier m.m.
Emmas bror var där också, sällan man träffar en person som är så pass lik än själv, som man liksom kan prata med, skratta med och bara allmänt diskutera med. Härlig människa! Hoppas på att få träffa honom fler ggr :)
Jag skämde dock kanske ut mig lite, men det är sånt som händer när man får liiite för mkt alkohol i sig. Jag fick därför ge ifrån mig min telefon, i precis rätt tillfälle också. Tack Robert för att han tog telefonen!!
Sova var mysigt, 6 personer på 4 madrasser var gött. Alla skrattade och kunde inte sova xD Alla snarkade mer eller mindre också. Awesome! Många galna skratt :D
Vaknade upp till soligt väder och intog gräsmattan och snackade en bra stund, härligt med ledig tid :)
Nu är jag hemma igen och ska göra mig maaaat och ta en dusch, är så satans hungrig och trött.
Det blir till att kolla film hela dagen, nog för att det är fint väder ute men jag orkar fan inte ta mig ngnstans.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0