sommar, sommar och sol

Jag mår äntligen bättre :) det visade sig finnas en naturlig förklaring till illamåendet, ont i kroppen och segheten, fullkomligt normalt!
Dock har jag en liten förkylning samtidigt också, inget gehör i ena örat, en klump i halsen och lite lagom seg, men det gör inte så mkt.
Solen lyser finast idag och det är ca 18 grader och strålande sol i Jönnet!
Blir en ev grillpremiär hemma hos Mimmi ikväll, hade varit trevligt :)
Annars rullar allting på, pratade mkt med pappa på fb i helgen, han är ju för rolig! " Ngt speciellt du önskar dig i 45 års present? Att jag fyller 40 ;-) " haha, skön!
Kommer förmodligen hem en vecka i början av juni, samma dag som jag flyttar :) stannar så länge pga att jag är ledig en vecka innan lingvistik-tentan + att lillkusinen tar studenten! Hoppas få träffa en del människor också eftersom jag inte vet hur mkt jag är i gemla över sommaren.
flyttar snart och det känns toppen, gött med egen uteplats, eget badrum, eget kök och så vidare. Kunna göra precis vad jag vill när jag vill! AWESOME
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0