smile

Somnade innan 11 igår, helt otroligt :o  har inte gjort det sen förra vfu:n, tror jag behöver vfu för att sova xD
Går bara runt med världens leende hela dagarna på vfu:n, jag trivs så otroligt bra där och jag känner verkligen att det här är rätt och att det ger mig så otroligt mkt!
Förstår dock inte att jag fått en 6:a på halsen också som försöker imponera på mig, vad är det dem inte förstår ? De är 12/13 år gamla, det kommer inte hände nått!..
Hände förra vfu;n också, vad är det med killar i den åldern och lärarstudenter ? XD
Jag chillar satan just nu och bara har det bra :)  Har dock 3 tentor som kommer ske typ samtidigt i slutet på maj början av juni, 2 omtentor och en förstatenta. Grammatik, reading comprehension och Lingvistik. Får se hur det går :) Ska anmäla mig till alla iaf! Ska göra mitt bästa, vi har trots allt vfu-period + jag flyttar.
Nu ska jag ringa Bolle och tjöta lite :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0