räkor

När man pratar om räkor blir det lätt fel, Alice och hennes vänner ska ha kräftskiva ikväll och kommer hem med djupfrysta räkor och tycker de ser konstiga ur. Då kläcker Sanne den intelligenta kommentaren " Hörrni räkor, vi ska frysa in er så ni får hålla er fräscha ". Eftersom kräftskivan är i Augusti och inte i April och det inte är säsong på skaldjur.
Jag har fan träningsvärk i magen xD
Bra dag på praktiken, känner att jag får kontakt med barnen och de gillar mina kläder, mitt namn och frågar vad jag ska göra på valborg.. fina barn :)
Imorgon är det på att igen med musik, engelska, och matte, slutar halv 2 så sen ska jag handla grillgrejer och gå till systemet för att fixa inför valborgsfirandet i vattenledsparken!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0