Pärleporten

Herregud vilka dagar jag har haft sen jag skrev sist!!
Onsdagen var superfin, jag VANN musikquizet tillsammans med Lisa för första gången, vi fick ett påskägg i pris med fina kyckligar i :p haha. Vi dansade sen loss på Akademin och hade skoj! Robert fick nog lite för mkt i sig dock xD
haha.   Innan vi drog till Rasmus hade jag tydligen en dejt också, en pizzadejt tillsammans med fiiina Robert! Blir så glad av honom :) så skönt att kunna vara sig själv och lite seriös!
I torsdags vaknar jag av att mamma ringer och frågar om hon får hälsa på i 2 dagar, pappa är tråkig och bara jobbar med en försenad maskin tydligen ;p Så halv 6 i torsdags kom min mamma, då var lägenheten ren och fin också :) då blev det kvällsmat, upp och handla på maxi och hämta paket. Hade fått ett påskägg av mamma <3
sen tog vi det lugnt och kollade hockey och sooov!
Igår åkte vi till A6 och ikea där jag inhandlade lite nya grejer till min nya lägenhet och till min garderob, sen drog jag till gräshagen lite och grillade på väärldens berg och fina utsikten innan vi drog hem till Viktor, och spelade heavy rain med mina fina vänner ett par timmar :) heavy rain var som en film! grymt spännande så vi måste fortsätta spela snart :DDD Pratar med tvspelet som vanligt, fullkomligt normalt!
Idag tog vi det lugnt, åkte till myrorna och kollade lite på stan, mamma följde sen med till systemet. Och hon fick visa leg det aset xD Det gjorde hennes dag, med tanke på att hon fyller 42 i november så kanske inte det är så konstigt iochförsig ;p  Nu har mamma åkt hem och jag förbereder inför en fiiiin kväll, natt och morgon hemma hos Lejla ikväll! Hon fyller 20 så vi ska fira henne med hennes andra vänner och äta balkanmat och festa järnet. Awesome!!! Ska tydligen dela soffa med Robert inatt, hujedamig! :)  Kommer snarka, så himla pinsamt xD
Ska hinna ringa Simon också och tjöta lite, inte pratat med honom på evigheter, fail!
PUSS
Mästerkocken himself! ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0