Oh happy day!

Mådde konstigt hela kvällen igår och somnade därför tidigt igår och sov 10 timmar inatt. (y) Mår dock fortfarande inte helt ok, har huvudvärk som vill komma ut och känner mig seg i kroppen, får la välkomna en förkylning de närmaste dagarna. Nog om det :)
Drog på anställningsintervju nr 3 idag, den sista denna veckan. Allt gick verkligen toppen och familjen var supertrevlig! :) De var mkt positiva och det är i princip färdigt, har inte skrivit på papper än men nästan!
Firar detta med att äta subway för första gången på mkt länge. :) Har en tjej som kommer och kollar på min lägenhet om ca 1 timme och ev en tjej till imorgon. Vill verkligen bli av med den nu, hade varit toppen att bli av med den idag och slippa tänka på det :)
Helgen blir lugn, kurera mig och längta till sommaren och nästa helg :) Piorna har en spelkväll på långfredagen och på lördagen firas Lejlas födelsedag ute i Vaggeryd med fest med henne andra vänner och sen sleepover där över natten. Jag och Robert ska tydligen dela soffa xD Jag dööööör. Det första han sa i onsdags när jag sa att jag ville ha soffan, " aaah men jag delar soffa med Sara då". haha. söta människa!
Kommer därför inte att vara hemma i växjö över påsken, får icke komma hem för det är för nära inpå när jag var hemma förra gången så jag kommer tillbringa påsken med piafamiljen istället och det blir alldeles utmärkt bra :) Längtar till sommaren ngt otroligt nu också, sooooola och grilla :DDD
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0