Jag kan se mig själv tillsammans med dig

En härlig dag igår med intervju, musikquiz och sen utgång med fina vänner! Det finns nog inget härligare än att skratta en hel kväll, få träffa på Virre, få massa kramar av Robert och få stora kramar av alla när man går hem :) härligt!
Det känns som att ingenting är omöjligt tillsammans med dig, jag skulle kunna se oss tillsammans så himla tydligt och det skrämmer mig.


Idag hälsade jag på min praktikplats, fina barn i klass 6 och herregud vad begåvade på engelska de är! Blir helt lycklig i hela kroppen. Hur många i min årskurs kunde börja proggresiva satser? Hur många var grammatiskt korrekta och hur många kunde uttala orden receptionist och tandläkare? Makalöst och så roligt! Känner mig taggad på praktik i 5 veckor med start veckan efter påsk! :)
Mådde inte helt ok när jag var där eller när jag kom hem, huvudvärk och illamående. Tror det är min påskförkylning som är på väg, får det varje år.
Och nej jag är inte bakis för jag var inte onykter igår.
Har därför vilat ett par timmar och försöker nu ta reda på var min intervju imorgon kommer att vara, någonstans i husqvarna med bussbyte och grejer, hejja mig!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0