I'm alive

TJOOOOO!  Över en vecka sen sist, har under den veckan skrivit 2 tentor, utgång, massa film, varit på öb, varit på spökbollsturnering i en äckligt svettig idrottshall och börjat en ny kurs. Trevligt! Roligt med föreläsare som använder Indiana Jones i sin powerpoint, högskolehumor :D
Jag lever iaf, umgås med folk jag gillar, söker sommarjobb, har kontakt med nästa VFU-plats, spenderar mesta tiden med Sanne nu eftersom jag flyttar om lite drygt 2 månader ifrån henne, vi fick en konstigt moment igår när vi insåg att " vafan ska vi göra utan varandra att prata med varje dag? " Det vågar jag faktiskt knappt tänka på så jag skjuter undan det för stunden :)

Lånar Sannes dator idag för att fixa en massa när hon ändå är på vfu, ordnar lite praktiska grejer som maila syv, söka sommarjobb, betala kurslitteratur, försöka komma på vad man ska läsa för kurser 2012 och så vidare. ;p knepigt det där! Har börjat läsa en ny bok, 100-åringen som hoppade ut genom fönstret och försvann, skrattar högt heeeela tiden! Sjuk bok :) läs den!

Hade ett trevligt samtal med en av de bästa människorna i mitt liv igår också, och jag håller mest tummarna för att visa saker ska ske! Man ska inte hoppas för mkt om man blir besviken men utgångsläget känns så satans bra och det finns mkt att se framemot isåfall :) KOM IN NU BARA :D

Nu ska jag koppla in min hårddisk för första gången i Sannes dator, ska kolla lite serier och film innan hon kommer hem, tycker att jag förtjänar det efter alla grejer jag gjort nu efter skolan. Imorgon blir det försäkringskassan för att söka nytt bostadsbidrag till nya lägenheten och sen lunch med Jessica :) Livet är fint just nu!
Min egen dator btw, återkommer tidigast om 2-3 veckor och om jag har otur om 4. Det är nu man inser hur bekväm man blir med dator och hur mkt man missar när man är beroende av den. Jag menar, nu har jag tid ( måste ) läsa skönlittäraböcker igen på kvällarna, det är fan ganska nice ändå :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0