Harry potter 7

GAAAAAAAAAAAAAAAAAH! Världens bästa film, Harry potter del 1 :D Satt bara och log, skrattade högt och grät om vartannat, de har lyckats med en sjuukt bra film! del 2 kommer den 13 juli, jag kommer definitivt vara där och sen den ! :)
var och promenerade med Sanne idag och kollade var mina 2 intervjuer är denna veckan till sommarjobb, så nu hittar jag utan problem :) ska vara på ett av dem imorgon kl 11, får se vad som händer :) Vädret idag är verkligen världens härligaste, sommaren i jönköping kommer bli kanon! Med vättern, munksjön och min egna uteplats :) Faaaan vad jag ska grilla. Ska bjuda in Jessica och Robert varje helg och grilla. De kommer förmodligen vara vi som blir kvar här.
Nu blir det att laga mat med Sanne och sedan plugga lite innan mästarnas mästare och dusch. Skola och intervju imorgon! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0