Hälsoparken

Var väll hemma i typ 2.5 timme igår innan jag blev störd, folk ville chilla i hälsoparken. Sagt och gjort, jag, jocke, sabine, robert och rasmus mös i hälsoparken på filtar i solen med musik och lite fotboll :) nice!
Vädret var riktigt gött, älskar när man kan ha skjorta, shorts och linne och bara mysa runt utan att frysa.
Spenderade sedan kvällen i sängen med film och njöt av att vara själv för första gången sen i torsdagseftermiddag. Nog för att jag gillar sällskap men det var skönt att få lite egen tid!

Idag sov jag vääldigt länge, har mest funderat lite på vad Adam sa till mig i lördags, saker som jag faktiskt aldrig tänkt på men som han hade himla rätt i. Att alla saker inte är rätt och att det inte blir mer rätt bara för att man tror det, ingenting blir bättre av att man håller fast vid saker som egentligen inte finns eller ska finnas. Klok människa det där :)  Har tänkt mkt på sommaren idag, längtar så ofantligt mkt till första veckan i Juni då jag flyttar och dessutom kommer hem till Gemla i en vecka, hur awesome!? :) Då intar jag elljusspåret, jag intar mina vänners sällskap igen och jag intar mitt soldäck hemma! Det kommer bli riktig happiness på det :) Natten i Vaggeryd var lite som en sommar i Gemla, trygg, galen, mysig, rolig, kärleksfull och det andades GG så det bara small om det. Det känns skönt på ngt sätt att det finns 2 GG, ett GG och ett JG.
Nu ska jag duscha och ladda inför min första dag på VFU:n imorgon, känner mig otroligt taggad och känner att klass 6 på Rosenlundsskolan kommer bli wicked!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0