Din egen diskpanna får du steka själv

Bra dag i skolan med mingel på föreläsningen, inte varje dag det händer. Engelskan levererar!
Valt kurser till 2012 också, det blir historia 1-60 för mig :) kanon! Äntligen lite historia igen, älska :) längtar verkligen :D
Har dessutom varit ute på promenad med Sannis och sen handlade vi och lagade tacos tillsammans :) jag lämnas sedan med all disk vilket resulterade i att jag inte orkade diska Sannes stekpanna, 2 övertrötta tjejer med middag lite för sent resulterade i min intelligenta men awesome kommentar ; Din egna diskpanna får du steka själv " xD Herregud vilket gott skratt vi fick :) fina Sannis <3
Imorgon blir det intervju kl 10.00 till personlig assistent jobb. Har även fått en till intervju med det företaget idag fast på en annan avdelning som sker på fredag. kanon! Resten av dagen imorgon är jag leeeeedig, hur fint är inte det?
Nu blir det grey's anatomy och kanske lite glass senare innan jag sover.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0