VFU

Är på VFU nu under 3 veckor, v.39-41. Känns otroligt roligt att få komma ut till skolan och se hur det är på andra sidan :D Har redan träffat alla klasser i princip och suttit med på möten. Allting känns toppen bra!
Att dessutom ha en underbar 7-klass som man träffar typ varje dag är inte fyskam, killar i 7;an som ber om hjälp,ställer frågor och kollar in mej XD hejja! Att sen ha en kille i samma klass som sitter och sjunger varje lektion på shakira och rihanna är underbart roligt. Stört skön kille!
Har idag fått med mig en bunt läxförhör som jag ska hjälpa till att rätta, har förberett ett läxförhör inför morgondagen som jag ska hålla i också. JAG STORMTRIVS VERKLIGEN!
Och som den nörd jag är så är jag helt lyrisk över att få rätta läxförhören, tycker det är otroligt roligt :)

Ikväll har jag bestämt med en tjej i min insparksgrupp att vi ska träna afrodans på friskis och svettis, gratis träning där denna veckan så ska passa på att köpa träningskort där idag också när jag ändå är där. (Y)
Imorgon är det tydligen step också, vi pratade om att vi skulle köra det passet också, grymt roligt :DD

Nu ska jag fortsätta med min rättning, sen ska jag packa träningsväska. energin flödar i min kropp idag av någon konstig outgrundlig anledning..:P

PUSS

Kommentarer
Postat av: Cissi

Gud vad roligt det låter, nästan så att man själv vill börja plugga ;) Kram

2010-09-29 @ 20:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0