Total lycka

Idag har jag haft den bästa föreläsningen hittills. En gubbe som stod och snackade om pedagogik genom tiderna, om platon, aristoteles, Locke m.m. Vad tråkigt tänker ni då, men icke! Denna gubben/mannen pratade även om innerbandy, stenåldersmänniskor och mkt mer. Hela lokalen dog av skratt hela tiden! Hoppas vi får ha honom fler ggr för det är en person som honom som får en att inse att man verkligen valt rätt yrke!
Att dessutom ta ett ord som stenåldern och forma bilder tillsammans med 2 andra i sin nollningsgrupp så att vi får att stenåldersmänniskan är tecknad, går kutryggigt, har sandaler av trä på sig, en klädnad som hänger på trekvart som dessutom är fluffig OCH det viktigaste av allt, TRÄKLUBBAN! Alla 3 vred sig av skratt och kunde inte sluta. Underbara människor i jkpg :D
Att dessutom få reda på att Johanna och Hannah är hemma när jag kommer hem är underbart, hela dagen blev bättre och jag verkligen känner hur skönt det kommer bli att få prata av sig med tjejerna i helgen. åååh vad det kommer bli bra :DD

Har även varit och handlat nu ikväll och pratat en snabbis med Carro bara för att se att allting är ok, checka läget och bara säga hej. Kände för det eftersom jag tänkte på henne :) nu ska jag plugga en timme innan idol drar igång som börjar bli spännande. Imorgon är jag ledig, då ska Alice och jag käka scones med ost och smör på!! MUMS! och sen ska jag plugga järnet resten av dagen inför tentan på onsdag. Har nog tänkt att packa imorgonkväll också inför torsdag då jag ÄNTLIGEN!!!! får komma hem för första gången på 4 veckor och det jag ska göra först är att inandas växjöluft, sätta mig på en växjöbuss hem till gemla, pussa på min katt och krama sönder min mamma. Fina grejer :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0