Slut

Dagen har varit grymt lång och än är den inte slut! Helt otroligt..
dagen har bestått av föreläsning, laga mat, handla, ta hand om tvätten, plugga, ätit och nu ska jag snart ut och gå också med 3 av 4 rumskompisar. Alla har snart träningskort på Friskis också, kanon att kunna träna ihop och också peppa varandra :) Tycker om sånt! ( eftersom jag är en tjej som behöver peppning för att inse min egen styrka och min egen ork ).

Grymt skönt att bara ha 4 kapitel kvar dock i den seeega boken!
Alice kom precis in och störde ( igen!! ), blir aldrig av med henne! Ne men skämt och sido, jag tycker om att hon vill komma in och störa och umgås :) Hade varit tråkigt om hon var som mina föräldrar och sitter i en helt annan del av huset och bara träffas för att äta middag.
Alice är snäll :)

Nu lutar det åt promenad strax, ska faktiskt bli lite skönt att få komma ut och röra lite på sig! Efter det blir det en efterlängtad dusch, väääärme! Detta underbara påfund :)

PUSS

Kommentarer
Postat av: Alice

ehehehe det där ska jag komma ihåg om du klagar på mig nångång! :D:D:D:D:D:D

2010-09-06 @ 18:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0