Skön dag

Haft en väldigt avkopplande dag idag, skrivit ut min seminarieuppgift tills imorgon på skolan, varit på stan och letat nya grejer till hösten. Kom hem med en halsduk och en ny behå, alltid ngt iaf (:
Har dessutom anmält mig till min första tenta som går av stapeln samma dag som jag ska åka hem ( 23 ), känns väldigt nervös inför första riktiga högskolegrejen..
Pedsex antagning på måndag också, tanken är att jag ska iaf söka och sen se hur det går, har kommit på att jag behöver utmana mig själv och jag tycker faktiskt att det är ganska roligt, för det ger såna sköna kickar efteråt :)

Nu är det snart idol, ska kolla tillsammans med Sanne. Vi har börjat spendera riktigt mkt tid ihop då vi pluggar och äter mat tillsammans, idag var hon med mig och shoppade! Tycker om henne :)
Imorgon är det seminarium på den sämsta boken, sen ska jag träffa mormor och morfar och fixa nya glasögon + kolla efter nytt office-paket. Mitt vägrar fungera...:/

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0