Seminarium

Haft mitt första seminarium idag, det gick bra tror jag :) Ganska intressanta människor att diskutera med känner jag! Pratade med Carro innan idag också, det var inget som var planerat men gud vad glad jag blev efter de :) Jag saknar henne, saknar alla galna upptåg vi hade för några år sen som exempelvis stuva ris ;) ( vilket vi inte gjorde men tanken fanns där ). Ska bli skönt att få träffa henne när jag kommer hem :)

Har umgåtts med mina morföräldrar idag, skaffat nyckelkort till mitt word, dock fick jag heeelt fel grej med mig hem så ska åka och byta det imorgon. Har även kollat på nya glasögon, bokat synundersökning tills imorgon och ska då köpa nya glasögon. Kommer nog bli toppen med tanke på att jag inte köpt nya glasögon på 5 år..

Ikväll blir det mys med Sanne med fläskfilegryta,idol och rödvin :) Att slippa plugga ikväll är gudomligt!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0