Rättande

En bra dag, har fått rätta ett läxförhör och historier idag. Full rulle!
Trivs superbra verkligen och mentorsklassen tycker nog ganska bra om mig skulle jag tro :) Man kan ju alltid hoppas iaf!
På måndag ska jag hålla min första lektion någonsin i samma klass, engelskalektion där de ska få beskriva hur en person ser ut och liknande. Kan bli intressant!
Resten av kvällen blir det att skriva klart min akademiska uppgift och sedan bojkottar Sanne och jag makaronerna ikväll och kör på hämtpizza till idol istället ;) Det lockar mer kan jag säga!

Har även inskaffat mig ett busskort idag att ha till vfu:n och även till ishallen (:  Första matchen blir ev på tisdag. HV möter skellefteå då, det är första matchen som jag skulle kunna hinna med att se. Väldigt tragiskt!

Nehe, skriva skriva skriva blir det nu, hata!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0