Natteravn

Utgången igårkväll var trevlig, kul att träffa Alexander igen och Magnus som kom förbi en sväng också!
Fick träffa på Annie ute, alltid trevlig :D Träffade Simons flickvän för första gången också, lite svårt att bilda sig en uppfattning på 5 minuter dock XD
Jag förstår dock att varenda helg kommer att bli precis som denna när jag kommer hem, att det blir jobbigt att säga hejdå hela tiden. Kramades med Martin en stund bara för att jag inte ville hem och för att alla tankar kommer när jag fått i mig lite alkohol, alltid samma tankar som snurrar och han förstår inte riktigt. Martin är en sån person som lugnar bara man får en kram, jag älskar honom <3
Kom hem runt 2 tiden efter skjuts hem från Alexanders mamma, och sen somnade jag väldigt gott eftersom hela kroppen bara ville sova.

Idag sov jag en stund och har nu duschat och ska packa iordning på mina grejer. Simon kommer och ska lämna mina skor snart så jag har ngt att ha på fötterna i jkpg. ;D Mamma lagar fläskfilegryta som vi ska äta snart och sen blir jag skjutsad in till stan för att ta bussen hem som går vid 14.45. Hoppas personligen på att jag får köra (A) Saknar att köra bil. Ikväll när jag kommer hem till Jkpg så ska jag handla och sen bara slappa med mat och film. Har inte haft en sån dag sen i början av veckan och känner att kroppen vill ha det nu efter allt flängande och allt prat och alla vänner man träffat de senaste dagarna.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0