när vädret tar sig in

Somnade stax efter 4 inatt, när man sover länge på dagen så vill man få ut så mkt av kvällen som möjligt vilket leder till att man somnar sent. Hade många intressanta människor att byta ord med igårkväll, en eventuell utgång håller på att planeras alt fest. Låter väldigt roligt :)

Just nu smattrar regnet mot rutan, det låter så hima mysigt och jag har verkligen saknat ösregn.. här duggar det bara ibland eller så tittar solen fram. Höst? Inte här inte, om det inte hade varit runt 12 grader på dagarna så hade det kunnat vara sommar nästan.

Ska nu läsa mina 3 resterande kapitel i min bok och sen ska jag äta. Har inget särskilt för mig idag heller faktiskt. Den sista boken för helgen plöjjer jag igenom under morgondagen då jag är ledig. :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0