Insparken 2010

Insparken 2010 är ngt som jag ALLTID kommer att bära med mig, FY FAN vad kul jag har haft! Jag har lärt känna nya sidor hos mig själv, vågat mig på saker som jag annars aldrig skulle våga OCH jag har varit både glad, förtvivlad och svävat på moln. KÄRLEK

Insparken avslutades igår med en sittning, mat, underhållning och tempon bjöds det på. Kanon! Sedan drog man till Akademin en stund, faddrarna skulle skriva på våra overaller. Finns inga ord för hur fina våra faddrar är, min overall består bland annat av ; Djävlarnas egna Carola, Röst som en ängel, Änglalik röst, Du är en skön jävel, den bästa sångrösten, Hemmakväll <3 Sara och mkt mkt mer! En overall jag kommer bära med stolthet för en Pedagog är alltid så hård ingenting är något svårt för en pedagog :D

Dessutom berättade min fadder för mig igår att Samuel ( en av domarna från nattuppdraget som jag sjöng för ) hade sagt till henne " Din nolla sjöng verkligen jättevackert igår, det var som att ett under hade skett ".
Jag blir glad :DDDDDDD Eller glad är kanske inte riktigt det rätta ordet!
Har nu lovat Sanna, Bettan och Anna att de ska få höra mig sjunga på återinsparken i Oktober då jag är frisk..pinsamt hej! Men det är en utmaning och utmaningar är kul :D

Har som sagt blivit lite sjuk.. hostade på halva föreläsningen idag.. kul! men men, det går om!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0