I love the way you lie

Läste hela 2 kapitel igår! Känns bra att få undan lite, pratade även med Johanna i telefon igår! Hade så himla mkt att säga, att berätta. Få veta.. tyvärr hann vi inte prata så länge men vi tar ett samtal till idag istället :)
Tycker det är gulligt att hon alltid blir så glad för allas skull, och att hon blir glad för min skull. Denna fina människa :)
Jag kollade dessutom upp pass, priset osv på friskis igår, ska skaffa träningskort där och FÖRSÖKA träna 3 ggr i veckan där men allting beror på tiden.. kanske är det inte rätt att gå med i Pedsex detta halvåret ändå.. men jag vill!! Och jag tycker att jag förtjänar en massa fina och bra saker runt mig nu med tanke på alla skit jag haft genom året och särskilt pga falska människor.

Idag blir det 2 kapitel till vilket lär ta sin lilla tid, ska tvätta en mörk maskintvätt också och sen bara läsa min spännande skönlitteratur bok. Trött på kurslitteraturen nu.

Nu blir det snart mat tror jag, magen kurrar som en galning. Får se vad som finns i kylen/frysen/skafferiet!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0