Hakuna Matata

Försöker vara positiv varje dag, allting ordnar sig för det mesta till slut ändå :)
Idag var jag på synundersökning vilket gick bra, nya glasögon är beställda och som vanligt så ändras min syn trots att jag var på synundersökning för ca 1 år sen, suck.
Ska dit på måndag igen för undersökning för nya linser. Mkt springande där ;) Sen har jag träffat min mormor och morfar idag igen, lämnade tillbaka officenyckeln och fick istället hela office 2010 så nu fungerar office på min dator igen! (Y)
Tog bussen hem från elmia så nu vet jag hur jag ska komma hem från alla HV-matcher i höst, kan ju vara bra att veta med tanke på att båda Ida och Emil ska komma upp och kolla hockey hos mig :)

Nu ska jag snart göra mat, varma mackor blir det ikväll (Y) Sen ska jag bara ta det lungt ikväll och kolla film, min förkylning är typ borta nu vilket jag gillar eftersom det är antagning till Pedsex på måndag! Nervös? JO TACK!
Imorgon blir det plugg och städande av lägenheten eftersom det är min städvecka..kul. Men Hakuna Matata right?

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0