Framtiden

Ibland kan jag tycka att mitt liv är ganska tråkigt, eftersom hela min framtid redan är utstakad för mig. Jag vet hur mitt liv kommer se ut och har redan börjat leva det. Därför kan jag bli avundsjuk på mina vänner för att de " lever i nuet, för att de vågar och " dra till Norge, Bjärnum, jobbar och tar dagen som den kommer. Men jag kommer aldrig att bli en sådan människa och det är synd!

Somnade halv 6 imorse, lagom roligt. men hittade en massa  film som jag bara " var tvungen " att kolla på. Så jag var pigg och trött om vart annat hela tiden. Älskar såna kvällar, nat ;)
Såg debatten igår också och blev övertygad om att jag valt rätt, jag är stolt över att jag valde rött och att jag valde socialdemokraterna. Hoppas de gör ngt bra för mig de närmaste 4 åren om de får sitta i riksdagen och regeringen. En av anledningarna till att jag röstade på dem för de som undrar är för attt de gynnar mig som student på universitet/högskola.

Nu ska jag ta itu med min bok ; den tidlösa pedagogiken. Efter det blir det mammas köttgryta till middag med vitlöksbröd! :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0