En vanlig dag

2 kapitel, en handling, en tvätt, en tallrik glass, 1 timmes skönlitteraturläsning senare sitter jag här :)
Funderar starkt på att dra igång Eclipse denna helgen också för att få lite pirr i magen och en go känsla, Taylor Lautner är drömmen javisst!

Snackat hockey och språk med en rumskompis pojkvän en stund idag också, väldigt trevlig person med mkt humor! Synd att de ska flytta dock, de är båda fina människor.
Föreläsning på förmiddagen imorgon, plugg och ev träning på eftermiddagen/kvällen. Kommer nog bli kanon!

Tisdagkväll innebär en chans för mig att hitta ngt roligt, ska på körövning på skolan. Hoppas att min förkylning i halsen i form av hosta m.m ska vara borta så jag gör ett gott intryck :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0