Crawl

Igår var jag ledig! Eller, ledig och ledig, jag handlade, tvättade, hämtade mina sista böcker på posten och sen pluggade jag i 3.5 timme igår. Anledningen till att jag var ledig var för att jag hade inga föreläsningar igår, istället tvingades jag att göra ärenden och plugga.
Såg även lite film efter pluggandet igår, bland annat Robin Hood från tidigare i år, tror att det kommer bli en av mina favoriter i år fakiskt, den var grym! Men å andra sidan med Russel Crowe, Ridley Scott, fighting-scener och pilbågar!! är det svårt att inte fånga mitt intresse ;)

Idag står bara plugg på schemat och vänta på att Johanna ska höra av sig, hon ska tydligen finnas i Jkpg över natten :)) Hade varit toppen att få träffa henne lite eftersom jag behöver kontakt med mitt "gamla liv".

Nu blir det frukost/lunch eftersom jag inte vaknade förräns 25 minuter sen och sen öppna min pluggbok.

( Den som har kommenterat föregående inlägg, svarar ej på saker om jag inte vet vem det är som kommenterat, särskilt inte saker om mina vänner )

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0