Can't back down

Köttgrytan och vitlöksbrödet satt där det skulle, älskar när man hittar mat i frysen som man inte visste att man hade! Särskilt när det handlar om " hemmamat" ;)
Har läst 1 kapitel i min bok idag också, har 3 kvar men har tills på tisdag på mig så det är lugnt. Hittade roligare saker att göra ( tvätta och kolla film ).
Hade drömmar från i somras i natt, bland annat om den sista delen av sommaren från mitten av juli och framåt. Fina tider!  Martin ringde dessutom igår kväll, första gången jag pratade med honom på nästan 4 veckor. Skönt att höra hans röst, höra hans skämt och hans sarkasm/ironi. Han, Simon och Eric ska ev komma hit och hälsa på ngn gång också. Gärna för mig (: Är så awesome när man hör att folk VILL hälsa på. De betyder att dem tänker på en och saknar ens sällskap. Nästa helg ses vi :) Can't wait!

Längtar hem en smula ikväll, lyssnar därför på en massa musik för att pigga upp mig lite granna. Men Alice kommer åtminstone hem imorgonkväll och då blir det inte många stunder för sig själv och det känns väldigt skönt (: Dessutom kommer jag hem om ynka 5 dagar och det första jag ska göra är att krama och pussa på mina föräldrar, kolla film på stora tvn tillsamans med dem och pussa på min Hades. Hoppas han blir glad över att se mig ;p 
Får se när jag somnar ikväll, är ledig på måndag också så lär väl vara uppe länge och sova länge imorgon också och sen tvätta och plugga. Min livsfilosofi nuförtiden. Finns det ngt på tvn om valet på kvällen så lär jag nog se det också, har blivit lite valnörd. Det smittar när man har kompisar som är intresserade och lär en en hel del.
Slutbabblat nu, imorgon ska jag ringa mamma också för jag har inte pratat med henne sen i torsdags.. :o

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0