Att få komma hem

Tentan gick ok, förmodligen klarar jag den!

Att få komma hem till mitt hus med ingen som tömmer sopor, ingen som pratar utanför fönstret, ingen kyrka man hör i närheten, att få pussa på min katt, att få krama om min mamma!! att få retas med pappa ( att jag t.om har saknat det ) och att få klippa gräset för första gången med pappas gräsklippare! 
Att få komma hem till detta är bland det bästa som finns, ingen pluggstress, ingen tanke på att man ska börja laga mat och ingen tanke på att man kanske borde prata med någon rumskompis för att vara social.
Inget av detta finns längre i mitt system! :D Jag tänker bara på att få koppla av, få duscha i egen dusch, att få kissa med öppen dörr och att få släppa fram sina gamla vanor. Hur SKÖNT är inte det ? OBETALBART!

Väntar på att mamma ska börja med middag, sen ska jag iväg för att få träffa mina tjejer, prata, kolla idol och bara få njuta av att höra deras röster igen! Kommer bli awesome :)

Som sagt, hemma är awesome :DDD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0