Att åka tillbaka till Jönköping

Att åka tillbaka till Jönköping för första gången var konstigt och jag ville verkligen inte.. kände verkligen att jag hade hittat tillbaka till en gammal version av mig själv och att jag nu lämnade den bakom mig igen. Bussen hem var ingen kun upplevelse med en full buss och en Sara som var dödstrött och otaggad.
Väl hemma lydde jag Sannes råd och sysselsatte mig med allting jag kunde komma på för att inte få hemlängtan och jag lyckades väldigt bra :) Är stolt över mig själv. Dock kom jag in i gamla vanor här i jönköping efter ca 30 minuter här hemma. Väldigt skönt ändå på ngt sätt :)
Hade svårt att sova igår dock, var inte tillräckligt trött och hade min första vfu idag.

Vfu:n idag gick dock bra, tror att jag kommer trivas på högstadiet bland 7-9! Toppen!
Ikväll blir det idol och halv 8 hos mig, ska försöööka skriva lite i pauserna också på mitt akademiska skrivande. Det är så jäkla tråkigt dock men det får gå ändå.
Imorgon är det sovmorgon, ska bara till rosenlundsbadet och sen på ett möte på skolan jag är på. Skönt att få sova med tanke på att jag sov så dåligt igår.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0