Alkohol föder längtan

Dagen har bestått av sömn, mat och läsa om Aristoteles och Locke. Kul dag ;)
Sanne kom hem nu ikväll, jäkligt gött att min pluggkompis är hemma igen och den som jag har deeptalkat med och verkligen kan prata med. Därför är det skönt att ha henne hemma :) Dock är Alice en skön tjej också och jag tycker om henne lika mkt som Sanne, men det är tråkigt att det inte blir likamkt tid med henne eftersom vi inte kan plugga ihop :/

Sanne sitter på mitt rum och pratar skvaller nu, eller pluggar som hon kallar det ;) Istället föredrar hon att skvallra om utelivet och boysen i jkpg, ngt som alltid är roligt att delta i :D Dock går det inte så bra för henne att läsa locke och inte för mig heller att läsa en annan bok. Istället dricker jag cola för att orka med allting och skrattar ikapp med Sanne. Livet är ganska fint ändå :)

Nu blir det mer skvaller, mer cola och försöka att läsa lite om lärarens arbete också. Känns inte så lovande men men ;) Onsdagen kan dessutom strykas från mitt huvud tack.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0