You would not believe your eyes

Kort dag med en föreläsning om röst och tal, lite meningslös för mig med tanke på att jag redan vet hur man ska använda sin röst för att den ska bli stark.
Drog hem och vilade framför beck och åt lunch och satte igång att skriva på hemtentan vid kl 3. Jag är inte klar.. tar längre tid än jag planerat men nu har jag bara en halv sida kvar och sen är det bara korrigering som gäller :)) Sedan ska jag ev kolla på en annan tramsgänget film tillsammans med Sanne!
Imorgon är det inlämning på tentan, är ganska stolt över att jag lyckats ta mig igenom min tenta trots att det är en massa upprepningar på saker vi redan gjort vilket är jäkligt lamt och segt. :/

Men nu tänkte jag faktiskt göra mig middag, skriva klart och sedan duscha innan den här dagen tar slut. Tror jag har lite glass i frysen också. Kan vara underbart isåfall :DD

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0