Stamp on the ground

Sjukt gött med sovmorgon till kl 9 idag :D Började kolla på the patriot igår kväll, en grym film! Har planerat att kolla klart på den innan jag drar på återinsparken ikväll, får se om jag hinner!
Lite småirriterande dock att föreläsningen blev inställd idag, alla sitter i salen en halvtimme men tillslut ger vi upp för receptionen har heller ingen informtion över hurvida den kommer bli av eller inte, så alla drog vid halv 11.
Men jag försöker se det positivt, kan ju skriva på hemtentan istället vilket jag förtillfället håller på med :)
Har som mål att bli klar med uppgift 1 och 3 innan helgen är slut och sen bita i 2:an nästa vecka som känns jobbigast! Då kan jag åka hem till växjö över helgen med gott samvete :)
Middag med Johanna,Hannah och Carro! Vet inte om vi blir fler, det återstår att se! Kul att träffa tjejerna iaf, var ett tag sen :D

På lördag alt söndag drar jag till mormor också, har inga föreläsningar på måndag så behöver inte åka hem till Jkpg förräns måndag eftermiddag/kväll :D Awesome!

Ska skriva klart den första uppgiften på hemtentan innan lunch/middag väntar :) Hungrig ju...

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0