somewhere far away

Sovit som en stock heeela helgen verkligen! Så himla skönt med tanke på att praktiken är fullspäckade med grejer och denna veckan lär bli likadan. Måste dessutom ägna kvällarna till att skriva på min vfu-uppgift som ska lämnas in snart också.. Kursavslutning den 29 Oktober. Samma dag som jag förmodligen kommer att åka hem för andra gången, är inte ett dugg pepp på att åka hem just nu men det kommer jag nog att bli. Hoppas på att få träffa Cecilia den helgen iaf :) <3

Idag fikade jag med 2 tjejer i min nollningsgrupp, många skratt och mkt fint snack. Mysig stund!
Skulle pratat med min bästavän idag men gör det imorgon istället, våra tider har inte direkt passat särskilt bra så det blir imorgon.
På fredag blir det stand-up om jag får tag på biljett + Akademin! Alice får hänka för jag känner mig snäll ;) haha.
snart dax att krypa till kojs, praktiken börjar kl 8 igen imorgon och hoppas på till halv 3.
Men lite svensson svensson kan vi nog tänkas orka med innan jag släcker lampan. :)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0