SMILE

En dag med praktik återigen, har hållt min andra lektion idag som inte gick lika bra som den första. Sa lite saker som jag inte skulle och dessutom så var min pedagogik inte den bästa men ungarna fattade åtminstone hur man skulle göra med possesiva pronomen, det är ju alltid ngt ;)
Har varit och handlat och ätit middag tillsammans med Sanne idag också, varma mackor :) Dessutom har jag fått höra den otroligt underhållande historien om bärfisen och myrorna XD när man har varit hungrig i flera timmar, inte fått så mkt sömn och umgås med Sanne så sjunker nivån betydligt!! Men jag gillar det :) Sanne är fin !

Har dessutom fått en pratstund med min bästavän idag, första gången jag har pratat med honom i telefon sen jag flyttade. Konstigt att jag skjutit upp det så pass länge eftersom det var en skön känsla att få höra hans röst. Hade ett stort leende på läpparna genom hela samtalet eftersom han alltid får mig så lugn och sansad :) Tycker om att höra hans röst som får mig att tänka på hemma, sommar och grillkvällar och hur många internskämt vi har och hur många minnen som bara vi delar :)

Kollat halv 8 hos mig och biggest loser med Sanne också, mysigt med tvkväll!
Är så jäkla sångsugen nu.. har inte fått sjunga på riktigt på väldigt länge. Förmodligen är det därför jag saknar bästavännen, martin och Sofia så mkt eftersom de är de enda som får mig att vilja sjunga seriöst och inte behöver skämmas över att det blir fel, för högt, för lågt eller att jag sjunger alldeles för starkt.
Sovmorgon till kl 9 imorgon eftersom det är möte om sekretess då, skönt ändå att det är sista veckan på praktiken så man kan få börja leva lite studentliv med böcker igen och få träffa lite mer folk i sin egen ålder!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0