När allting vänder på 2 sekunder

Har haft en bra dag på praktiken, fick starta igång en klass idag och hålla koll på dem :)
Har även hjälpt Nathalie att flytta ut idag så det har kommit en ny tjej som ska bo i rummet jämte mitt, Lejla heter hon :) Hon verkar trevlig! Läser första terminen på Handels i Affärsjuridik. Har verkligen varit glad hela dagen trors huvudvärk, frossa och trötthet. :)
Alice och hennes kompisar har precis gått, de ska ut och festa ikväll. De frågade om jag ville följa med men har ingen energi idag och känner mig verkligen inte fräsch och orkar heller inte ta tag i det..
Hennes vänner var trevliga.. dock är jag ganska ledsen just nu. Alice bästa kompis Andreas är här, väldigt trevlig kille från Göteborg med bra humor, verkar som en väldigt mysig och snäll person.
Dock snurrar mina tankar i huvudet och han är så satans lik lilla Martin i sättet vilket gör att jag saknar honom. Att se Alice och Andreas sitta ihop, skratta åt saker och bara utstråla att de hör ihop gör att jag verkligen saknar alla mina 3 grabbar men framför allt Martin för han och Andreas är mest lika.
Jag önskar att jag kunde få en sån där speciell Martin-kram just nu, att bara få kramas riktigt ordentligt och känna mig lugn, trygg och som att allting inte är så farligt som man tror.
Det var 5 veckor sen jag kände mig så nere, känns som att jag borde gå och sova bort det för jag är ganska trött men jag vill kolla på minst en film först.

Vill ha Martin här just nu, inte Martin som han är med Eric utan den Martin som han är när det bara är jag, Martin och Simon som träffas som det var förr. Den broren och den Martin vill jag ha här nu.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0