Mormor

Sanne och jag pluggade på hennes rum igår igen, vi har flyttat in oss dit istället ;) hade ett långt samtal med min moster igår, så himla skönt att få prata med en släkting som känner mig och mamma och pappa bra. Hon är verkligen guld värd och förhoppningsvis får jag dela källare med Timpan mkt snart!
Har idag varit tillbaka i skolan, skönt! Har även pratat med min mormor idag, hon är så himla snäll som säger att jag får komma och bo där när jag känner att jag behöver och vill. Så ska dit en sväng i helgen :) Så skönt att hon tycker att jag har rätt och mamma fel också, min mormor ställer alltid upp och det är skönt! Hon är verkligen den som håller ihop släkten, stormamman <3

Nu ikväll ska jag bara äta och sedan duscha. Börjar kl 10-12 imorgon och sen är hemtenta skrivning och sedan återinspark :) Kommer bli toppen!

GODKÄND PÅ SALSTENTAN OCKSÅ, HIGH FIVE!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0