Mamma, var är du?

haft en dag i min säng, hade en gryyyym återinspark igår med insparksgruppen och folk från min mentorsgrupp :DD Awesome! Träffade på Tobias från mentorsgruppen som dansade med oss en stund, himla trevlig prick :) Träffade även på Samuel, börjar bli en vana nu ;D så pratade lite hv med honom och fick en stor varm kram, happy feeling :) Älskar att kramas med fina människor!
Kom hem vid 1 på natten och kände mig tvingad att få i mej mat eftersom jag hade liiiite svårt att orientera mig. Akademin är nog inte bra för mig, det är alldeles för billigt att gå dit XD
Hoppas att få träffas med insparksgruppen snart igen :DDD <3

Saknar min mamma nu ikväll, det känns grymt konstigt att åka hem till växjö imorgon men att inte få bo och hälsa på min mamma. Jag hatar att pappa har sån kontroll över vårt hus och allting som försigår det. Vet inte alltid var min mamma är, känns som att hon försvinner ifrån mig.. Får istället bosätta mig hos Carro och hos mormor och morfar, älskar människor  som förstår och är snälla mot mig, kärlek <3
Ikväll har jag dessutom ätit blåbärspaj och kollat på kungarna av tylösand med Alice, vi hade deeptalk i början av veckan om hur det känns när ens föräldrar har någonting emot än eller när familjelivet inte riktigt funkar. Jag uppskattar verkligen att jag kan prata med mina rumskompisar, både Sanne och Alice.
Jag vet att jag kan gråta med dem om jag vill och det känns bra, mysigt att ha umgåtts lite med Alice i veckan och bara pratat :))) Det görs lite för sällan pågrund av för mkt plugg, tycker om henne :) <3

Nu ska jag kolla på the patriot och sedan sova, ska städa mitt rum innan jag åker hem till växjö imorgon så det är rent och fint när jag kommer hem.

It's like he doesn't hear a word I say, like he's mind is somewhere far away and I don't know how to get there.

PUSS


Kommentarer
Postat av: Alice

Gulle dåå! Du är så bra, hoppas att du vet det :)<3

2010-10-22 @ 08:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0