Lights of this town

Gud vad gott jag sov i natt! Sov 8 timmar och kände mig utvilad inför praktiken idag då det var möte först på morgonen vilket var väldigt intressant faktiskt :)
Har även skaffat mig biljett till Soran på fredag, så det blir helkväll med stand-up och kåren sen på kvällen med Alice och folk från nollningsgruppen, awesome :DDD

har även lagat middag idag, det tog sin lilla tid. Hatar att laga mat som tar tid..
nu tänkte jag ta mig till duschen och sedan mysa ner mig i min säng resten av kvällen med film eftersom att jag faktiskt har gjort allting på vfu-uppgiften som jag kan göra fram tills imorgon så jag förtjänar lite ledighet :)

Pratade med saknade Emilia Ehn igår också, förstår nu hur mkt jag faktiskt saknat henne. Hon är en sån person som är uppriktigt intresserad av hur jag mår, vad jag har för mig och hur jag lever mig liv. :) Sån fin människa är hon verkligen! Dessutom har vi samma humor och det är väldigt roligt, haha. Saknar lilla Emilia, hon är ett sånt exempel på att åldersskillnad inte spelar roll och att man kan vara kompisar ändå trots att det skiljer 4 år på oss. Emilia <3

Nu ska disken diskas och kroppen tvättas och tas om hand om!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0