Jajamen

Såg Tramsgängets fillm igår kväll, mkt skratt blev det kan jag lova! :DD Sköna grabbar det där är!
Sen var jag på föreläsning idag mellan halv 10 till halv 12 och sen var jag ledig för idag :) har därför kollat film och allmänt vilat och jag har alldeles strax blivit klar med den 3:e uppgiften i hemtentan!! Har bara korrigering och en uppgift kvar sen under morgondagen och torsdagen vilket känns grymt skönt! Då har jag även tagit mig igenom min första hemtenta, känns väldigt konstigt att jag kommit så pass långt på bara 2 månader..

Ska strax ställa mig i duschen när jag är klar med uppgiften och sedan laga middag är tanken.. sen ska jag kolla Beck och bara ligga i min säng..borde egentligen skriva ikapp mig i min självhjälpsbok men jag orkar verkligen inte.
Tandläkaren på förmiddagen imorgon och sen teater på eftermiddagen, mötas och bemötas 2 står på schemat :)
Väldigt roligt moment måste jag säga!

Nu blir det skriva klart, vad taggad jag blev helt plötsligt :o haha.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0