If I had you

Meningslös dag, 1.5 timme i skolan sammanlagt fast i 2 olika omgångar på 45 minuter med 3 timmars hemmatid emellan, meningsfullt verkligen!
Kursavslutning + kursstart idag, kommer säkert bli jättebra! Hoppas jag klarar hemtentan bara så är allt jobbigt ur världen sen :)
Sanne har sprungit runt som en yr höna här hemma ikväll, hon har en dejt just nu tillsammans med en kille från hlk :) Är väldigt glad för hennes skull och vill att hon ska komma hem så jag får höra hur hon haft det :DDD nyfiken i en strut, javisst!
När hon kommer hem ska vi käka pizza från evergreen och ha mysstund med tramsgänget för det hanns inte riktigt med igår :p 

Träffade på Virre på stationen när jag lämnade av Alice som vanligt ;D Stod och pratade en stund, älskar att hon är 29 och att hon är precis som en annan av mina vänner :)
Lyssnar på en massa bra musik nu i väntan på Sanne och är redbull åker runt i min kropp vilket vissa vet vad det innebär ;) drack 2 st en gång och cyklade 2 mil så jag är jäkligt rastlös just nu så jag tror att jag ska sätta igång att sjunga i min ensamhet. Helgen är jäkligt efterlängtad bör tilläggas!!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0