Husefrid

Haft en otroligt mysig kväll hemma alldeles ensam, eller okej då, Daniel och Pauline har varit hemma men de räknas faktiskt inte för de flyttar ut på måndag :DDDDD
Har kollat på 2 filmer nu ikväll, komedin school of rock och en annan komedi med han som spelar stiflers kusin i de senare american pie filmerna :) aka han som jag jublar åt i betahouse för att han har GALET snygg kropp!
Varit helt tyst i huset bortsett från festare utanför fönstret, men sånt får man leva med när man bor på en bakgata väldigt centralt. :) Skönt med lite lugn och ro!

Sanne valsade in för 15 minuter sen och störde min frid, seriöst talat. Hon bokstavligt talat KLAMPADE in med sina klackar och sen SMÄLLDE igen sin rumsdörr 2 ggr!! Jag gillar Sanne men såna saker kan göra mig förbannad med tanke på att kl är över 1 på natten. Men men, lär väl höra imorgon varför det var så :p förmodligen var hon full och inte har någon ljud eller omgivningsuppfattning som man inte brukar ha i det tillståndet ;)

ska ta och sova snart och vrida tillbaka klockan till vintertid vilket gör mig glad för då är det inte lång tid kvar till jul då jag inte har föreläsningar på 3 veckor!! HEJ vad jag ska krama på mina vänner hela tiden då, och min mamma. På tal om mamma, jag pratade med henne innan och jag inser att jag saknar henne och hennes resonemang på vissa saker, hon lugnar mig alltid precis som en mamma ska göra. :)

nu ska jag läsa en stund innan läggdaxs eller kanske se en beck.. lät som en bra ide.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0